باسلام و خسته نباشید خدمت تمامی علاقه مندان به بررسی و مقایسه دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا در این مقاله سعی می کنیم تا این دو برند بین المللی را با یکدیگر مقایسه کنیم و تفاوت های این دو دوربین را مطرح کنیم. با تیم تخصصی الکاو همراه باشید 


احتمالا شما هم قصد خرید دوربین مدار بسته یا سیستم های امنیتی و نظارتی را دارید و به دنبال تحلیل و بررسی در مورد برند های مطرح دوربین مداربسته در بازار هستید. در این مقاله سعی می کنیم تا به بررسی مقایسه ای برند هایک ویژن و دهوا بپردازیم.

 برند های ایرانی و خارجی دوربین مدار بسته همیشه در بین عموم صاحب نظران به صورت بسیار ناعادلانه و غیر فنی مقایسه و مورد بررسی قرا گرفته است که این مقایسه معمولا سلیقه ای و یا تعصبی بوده است و کم دیده شده ات که مقایسه ای منطقی و عادلانه در مورد برند های مطرح ایرانی و خارجی صورت بگیرد.

به دلیل اینکه مقایسه بین همه برند های دوربین مداربسته چه برند های خارجی و چه برند های ایرانی در یک مقاله نمی گنجد سعی کردیم که به صورت موردی بین برند هایک ویژن و داهوا بحث و گفتگو کنیم. آنچه که باید در ابتدا به آن توجه کرد این است که این دو برند که در جهان مطرح می باشد هر دو در یک کشور تولید می شوند.

بهتر از قبل از هر چیز به تاریخچه این دو برند بین المللی که در حوزه سیستم های امنیتی و نظارتی در جهان مطرح هستند بپردازیم و سپس به نقاط ضعف و قوت هر کدام از برند های هایک ویژن و داهوا بپردازیم تا شما بتوانید جهت خرید و رفع نیاز خود بهترین تصمیم را بگیرید.