تشک های فنر منفصل یا فنر های متمایز ( فنر پاکتی ) از جهت افزایش سلامتی و پیشگیری از درد منطقه کمر زیاد به شغل می آید . شیوه تولید فنر منفصل در تشک بطور چکیده اینگونه هست که فنرهای که از جنس استیل میباشد بطور جداگانه داخل پاکت است و تکان خوردن آن ربطی به بقیه فنر ها ندارد .

در صورتیکه در تشکهای معمولی فنر ها به یکدیگر وصل هستند و با تکان خوردن یک قست کل جای تشک تکان میخورد این اوضاع وقتی دوگانگی وزن دو تن اغلب میشود افزایش میابد و خواب را برای هر دو سو سخت میکند .

بنابراین در تشکهای فنر منفصل جایی که بر آمدگی بدن اغلب باشد مانند شانه ها و یا باسن در تشک اغلب فرو میرود و باعث میشود تن در حالت استاندارد قرار گیرد و به ستون فقرات خفقان وارد نشود.


تشک فنر متفصل


آشنایی با مفهوم تشک فنری متصل


تشک فنری متصل را می نا به عنوان گرد از کهن ترین گونه ها تشک های فنری معرفی کرد.به عبارتی سایر تشک فنری متصل احد از اولین های صنعت کالای خواب به آمار می رود.ساختمان تشک های فنری متصل به نوع ای است که در لایه مرکزی تشک یک گردآور فنر کربنی که به صورت شبکه ای به هم متصل هستند قرار گرفته است.ساختار شبکه ای بودن این گردآور فنر و پیمان دریافت آنها به صورتی که تمام سطح تشک را دربرگیرنده شوند مایه می شود تا انرژی وارد شده به یک نقطه از تشک در سراسر تشک توزیع شود.

تقسیم خپگی در تشک فنری متصل مایه شده الی این نوع  تشک زیاد نرم و سخیف باشد و نظرطرفداران تشک های نرم را به خویش جلب کند.در وسط این همه مطلوب بودن ، نرمی این تشک برای بیمارانی که از درد های منطقه کمر و ستون فقرا رنج می برند بسیار خوشایند نیست.اگر به چهره تیتر وار بخواهیم مزایا و معایب تشک های فنری متصل را ذکر نماییم به شرح پایین خواهد بود.



مزایای تشک فنری متصل


نرم بودن این تشک ها  احتمالاً بارز ترین حسن این نوع تشک باشد همچنین تشک های فنری متصل زیاد سخیف وزن هستند و همین فرمایش احتمالاً مایه کاهش بها در این محصولات شده است.


معایب تشک فنری متصل


مهم ترین و اصلی ترین ایراد تشک فنری متصل این موضوع است که در چهره ویرانی یگانه از فنر ها به علتی خاصیت شبکه ای بودن نظم تمامی فنر های دیگر نیز به هم می خورد.خیلی نرم بودن آن پسندیده بیمارانی که دشوار ستون فقرات و درد در این منطقه هستند نیست.



تشک فنر منفصل


آشنایی با تشک فنری منفصل 


تشک های فنری منفصل، جدیدترین تکنولوژی فنر در ساخت تشک به حساب می آیند. بر خلاف ساختار شبکه ای بودن تشک فنری متصل ،تشک فنری منفصل دارای ساختاری متشکل از یک مجموعه فنر متمایز از هم است.فنر های ساختار تشک فنری منفصل تمام سطح لایه مرکزی تشک را پوشش می دهند و چنانچه فشاری به آنها از سمت کاربر وارد شود به چهره مجزا خفقان را متحمل می شوند.همین ویژگی موجب میشود که تشک سایر هم زمان با گرفتن اختناق پاینن و بالا نشود و بیانی راحت تر خیلی نرم نباشد.


فواید تشک فنری منفصل 


  1. دانستن خواب آسان بدلیل توزیع شدن وزن تن روی تشک
  2. حفظ سلامتی و ناحیه ستون ففقرات در خواب
  3. خواب دو نفره شیرین تر و بدون لرزش تشک
  4. برپایی حالت آنتی استرس در تشک


معایب تشک فنری منفصل


شاید تنها عیب این تشک را گران بودن آن دانست.قیمت تشک فنری منفصل به مراتب گران تر از تشک فنری متصل است.