پیدا کردن خریدار ملک یا واضح تر بگوییم مشتری یابی، از نکاتی است که خیلی از آژانس های املاک آن را حداقل میگیرند. با شابش به اتفاق باشید الی به نکاتی مهم درباره جذب خریدار ملک مروری داشته باشیم و بعضی فنون فروش خانه یا رهن و کرایه آپارتمان را به طور کلی بررسی کنیم.

پیدا کردن مشتری آپارتمان در تهران


1-در هنگام فروش آپارتمان به مشتری اغلب از صحبت کردن، گوش فرا دهید

اول از همه، شما به عنوان یک مشاور املاکباید سوالات و جملات ساختار مکشوف ای درباره خرید ملک، اجاره آپارتمان، خرید یک مغازه و مواردی از این دست داشته باشید. جملات و سوالات ساختار مکشوف برآمده از اطلاعات مایه میشوند هدایت تبادل نظر را بر دوش گرفته و در چهره هرگونه پرسش از سوی مشتری، جوابی صحیح و قانع کننده به او بدهید.

بعد از چیرگی بر این بخش کار اصلی شما شروع میشود. حال شما باید خوب به سخنان و جملات مشتری گوش فرا دهید الی ببینید دقیقا به تعقیب چه چیزی است و چه نکاتی برای او اهمیت دارد. شاید دلیل اینکه دو گوش و یک دهان داریم همین باشد که: اغلب از چندی که حرف میزنیم باید به گوش دادن بپردازیم. فراموش نکنید در مکالمه با مشتری ملک، شما باید کسی باشید که مهار را برعهده دارید.



2- در هنگام فروش آپارتمان تبادل نظر با مشتری را تمرین کنید

نوع لحن گفتگو، صدای نرمال، حفظ آرامش و تسلط بر مکالمه از مواردی هستند که با تمرین بدست می آیند. حتی لازم است صدای خویش را با یک مشتری فرضی روی گوشی موبایل خویش ضبط کنید تا در موقعیت های مختلف مانند رانندگی یا رفت و آمد در ایستگاه مترو به آنها گوش فرا دهید. به طور نمونه با افرادی که به دنبال خرید مغازه، خرید آپارتمان، خرید ویلا، اجاره و رهن خانه و .... تبادل نظر کنید و خوب ارزیابی کنید که در گفتگوی مربوط به هر باره به چه اطلاعاتی احتیاج است. سپس اطلاعات خود را در آن مقوله ها با مراجعه به اینترنت تکمیل کنید. وقت و سرمایه گذاری بر روی چند سناریوی خوب باعث میشود بتوانید جملات مشتری را قبل بینی کرده و استجابت های درست را در موعد صحیح بگویید.



پیدا کردن مشتری خانه در تهران

 شما باید مشتری خود را خوب بشناسید، در غیر این چهره شدنی است توانایی شما در مورد فروش منزل یا ملک زیر سوال برود. آیا به راستی مشتری طاقت خرید خانه یا اجاره آپارتمان مورد نظر را دارد؟ اگر نه تبادل نظر با او بی سود است و باید وقت خود را روی ملک دیگری بگذارید که متوازن با طاقت مالی وی باشد.