شرکت آژند سرویس با ابتدا عرضه‌ی گسترده‌ی دوربین‌های پاناسونیک، سبد محصولات خود در این بخش را تکمیل کرد.


دوربین‌های جدید پاناسونیک


پاناسونیک ازجمله برند‌های قدیمی و مطرح حاضر در مملکت است که سال‌ها محصولاتی در بخش‌های ارتباطی، خانگی، صوتی و تصویری و دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری در پسندیدن کاربران پیمان دیتا است. آژند سرویس به‌عنوان نماینده‌ی رسمی پاناسونیک در ایران وظیفه‌ی فروش و ارائه‌ی خدمات بعد از فروش پاناسونیک در ایران را بر دوش دارد.


به‌تازگی و با اعلام رسمی مدیران آژندسرویس، این کمپانی در راستای رفع نیاز‌های بازار دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری کشور، طیف گسترده‌ای از دوربین‌های خانگی و حرفه‌ای سری لومیکس را وارد و با بها پسندیده عرضه‌ی آن‌ها را نخست کرده است. در این بین، اسم محصولاتی با توانایی جایگزینی لنز اعم از لومیکس GX85، لومیکس GX9، لومیکس GF10 درکنار دوربین‌های خانگی و سوپرزوم TZ90 و FZ2500 تماشا می‌شود. این در حالی است که پیش‌تر، و از سنه گذشته، عرضه‌ی دوربین‌های رده‌بالای میکرو چهارسوم پاناسونیک شامل لومیکس GH5، لومیکس GH5S و لومیکس G9 بدست آژند سرویس نخست شده بود.


همچنین، آژند سرویس، یکتا اصلی‌ترین اولویت‌های خویش را ثابت نگه‌داشتن قیمت محصولات پاناسونیک با‌وجود دگرگونی ها نرخ ارز برشمرده است. مدیران این شرکت در ادامه، وعده‌ی عرضه‌ی سایر دوربین‌های پاناسونیک به بازار را دادند لغایت کاربران با کاربری‌های مختلف قادر به تأمین نیاز‌های خویش به بهترین شکل ممکن باشند.